Кількість держпослуг для українців у ЦНАП збільшиться втричі
Прес-офіс Міністерства
18 серпня 2021, 11:02
3126
Уряд ухвалив розпорядження, що дозволить збільшити обов’язковий перелік послуг у центрах надання адмінпослуг (далі — ЦНАП) втричі. Завдяки цьому громадяни зможуть отримати необхідні послуги в єдиному просторі.
ЦНАПи в містах-мільйонниках з урахуванням послуг органів місцевого самоврядування надаватимуть до 598 послуг, райцентрах — 548, територіальних громадах — 383. Відвідувачі територіальних підрозділів та віддалених робочих місць зможуть скористатися 282 послугами.
Для відвідувачів ЦНАП стануть доступними послуги з 13 сфер життя:
- Соціальний захист: 101 адмінпослуга
- Діяльність бізнесу та громадських формувань: 79 адмінпослуг
- Земля та екологія: 69 адмінпослуг
- Будівництво та нерухомість: 47 адмінпослуг
- Транспорт: 32 адмінпослуги
- Громадянство та міграція: 23 адмінпослуги
- Освіта, спорт та туризм, культура та релігія: 17 адмінпослуг
- Безпека життєдіяльності: 16 адмінпослуг
- Виробництво та обіг окремих видів продукції: 9 адмінпослуг
- Послуги ДРАЦС: 9 адмінпослуг
- Сільське господарство: 6 адмінпослуг
- Фінанси та податки: 3 адмінпослуги
- Професійна діяльність: 1 адмінпослуга
Які ще переваги отримають українці?
- Послуги надаватимуться за принципом “єдиного вікна”.
ЦНАП надаватимуть різноманітні переліки послуг, які відповідають потребам та запитам громадян. Це дозволить людям навіть із найвіддаленіших куточків України отримати необхідні послуги у своєму населеному пункті. - Адмінпослуги стануть ще доступнішими.
Раніше громадянам доводилося отримувати послуги в різних місцях — райдержадміністраціях, територіальних підрозділах міністерств, обласних держадміністраціях. Відтепер всі ці послуги можна буде отримати в ЦНАП. - Громадяни зручніше дізнаватимуться інформацію про послуги.
Всі переліки послуг у ЦНАПах будуть уніфіковані з Гідом з держпослуг. Це буде реалізовано завдяки появі ідентифікаторів — унікальних номерів для кожної послуги на Гіді. До того ж ідентифікатори допоможуть відстежувати статистику щодо послуг та підвищувати їх якість.
Відправ у Telegram