Готуємо бізнес до поступового переходу на електронні акцизні марки

  Перегляди 128

У першому півріччі 2026 року бізнес поетапно почне переходити від паперових до електронних акцизних марок — еАкциз. Виробники, імпортери, дистрибутори та роздрібна торгівля матимуть додаткові 6 місяців для тестування, адаптації IT-рішень та навчання персоналу.

Мінцифра, Мінфін та ДПС створюють усі необхідні умови для зручного переходу, а також презентували представникам бізнесу концепцію наступного етапу впровадження еАкцизу. Вона передбачає:

  • поступовий перехід до електронних акцизних марок;
  • час для інтеграції власних IT-систем із платформою еАкциз;
  • стабільну роботу без зупинок бізнес-процесів.

еАкциз — це інноваційна система, яка замінює паперові акцизні марки на електронні з унікальними кодами. Вона забезпечує прозорість і контроль як з боку держави, так і з боку споживача. Це допоможе:

  • зменшити частку нелегальної продукції на ринку;
  • зробити ринок прозорішим;
  • гарантувати захист прав споживачів.

Детальніше про проєкт.

Проєкт еАкциз впроваджується Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством фінансів та Державною податковою службою у співпраці з Комітетом Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики. Заходи з підтримки впровадження еАкциз здійснюються у межах проєкту «Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості» (UK DIGIT), що виконується Фондом Євразія та фінансується UK Dev. Партнер проєкту – Фонд Східна Європа.

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт