Дієвий ЦНАП: як забезпечити доступність і якість адмінпослуг в Україні
На Хмельниччині відбувся щорічний форум «Дієвий ЦНАП: точка доступу до державного сервісу та цифрового майбутнього». Захід зібрав понад 170 учасників — представників органів влади, керівників і координаторів ЦНАП, експертів та цифрових лідерів регіонів. Усі вони зібралися, щоб обговорити розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг і їх готовність до цифрових викликів.
Форум став платформою для натхнення й обміну ідеями, спрямованими на те, щоб зробити державний сервіс максимально доступним і зручним для кожного українця.
В Україні вже працює понад 5 000 точок доступу до адміністративних послуг, серед яких:
- 1 350 ЦНАПів;
- 149 територіальних підрозділів;
- 3 134 віддалені робочі місця;
- 27 мобільних ЦНАПів.
79 Дія.Центрів роблять сервіси ще зручнішими. Щодня 9 000 адміністраторів допомагають громадянам отримувати потрібні послуги. Лише за перші 9 місяців 2024 року українці отримали понад 15 мільйонів послуг.
Марина Бобраніцька, начальниця управління системного розвитку адмінпослуг Мінцифри, наголосила на важливості партнерства у впровадженні інноваційних рішень у сфері держпослуг, презентувавши стратегічні напрями й ключові цілі для підвищення їх якості та доступності.
Форум «Дієвий ЦНАП» — це мотиваційний простір, який заряджає енергією та дає нові ідеї для впровадження зручних сервісів у кожному куточку країни. ЦНАПи стають не лише точками доступу до послуг, а й символом сучасної та диджиталізованої України.
Захід організований Міністерством цифрової трансформації України за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа коштом Швейцарії.
Відправ у Telegram