Дієвий ЦНАП: як забезпечити доступність і якість адмінпослуг в Україні

  Перегляди 376

На Хмельниччині відбувся щорічний форум «Дієвий ЦНАП: точка доступу до державного сервісу та цифрового майбутнього». Захід зібрав понад 170 учасників — представників органів влади, керівників і координаторів ЦНАП, експертів та цифрових лідерів регіонів. Усі вони зібралися, щоб обговорити розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг і їх готовність до цифрових викликів.

Форум став платформою для натхнення й обміну ідеями, спрямованими на те, щоб зробити державний сервіс максимально доступним і зручним для кожного українця. 

В Україні вже працює понад 5 000 точок доступу до адміністративних послуг, серед яких:

  • 1 350 ЦНАПів;
  • 149 територіальних підрозділів;
  • 3 134 віддалені робочі місця;
  • 27 мобільних ЦНАПів.

79 Дія.Центрів роблять сервіси ще зручнішими. Щодня 9 000 адміністраторів допомагають громадянам отримувати потрібні послуги. Лише за перші 9 місяців 2024 року українці отримали понад 15 мільйонів послуг.

Марина Бобраніцька, начальниця управління системного розвитку адмінпослуг Мінцифри, наголосила на важливості партнерства у впровадженні інноваційних рішень у сфері держпослуг, презентувавши стратегічні напрями й ключові цілі для підвищення їх якості та доступності.

Форум «Дієвий ЦНАП» — це мотиваційний простір, який заряджає енергією та дає нові ідеї для впровадження зручних сервісів у кожному куточку країни. ЦНАПи стають не лише точками доступу до послуг, а й символом сучасної та диджиталізованої України.

Захід організований Міністерством цифрової трансформації України за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа коштом Швейцарії.

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства цифрової трансформації

Міністерство цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт