Більше не потрібно “просто запитувати”: за рік українці понад мільйон разів знайшли інформацію про держпослуги на Гіді

  Перегляди 433

Рік тому Мінцифра запустила Гід з держпослуг — портал з інформацією про всі державні послуги в Україні. Як отримати та де замовити, які документи підготувати, строк, вартість та результат послуг тощо. Громадяни скористалися Гідом понад 1 мільйон разів, а щодня його відвідують близько 5 тисяч користувачів. 

“Завдяки Гіду зникає необхідність зайвий раз звертатися до посередників або шукати юристів для консультації щодо певної держпослуги. Крім цього, Гід допомагає побороти корупцію на побутовому рівні”, — підкреслила Людмила Рабчинська, заступниця Міністра цифрової трансформації.

Гід вже допоміг українцям зорієнтуватися, як отримати пакунок малюка або його грошову компенсацію, зареєструвати місце проживання, отримати витяг з ЄДРПОУ або реєстру платників податків, обміняти посвідчення водія тощо. Кількість доступних послуг на Гіді зросла майже вдвічі. Сьогодні на порталі українці можуть знайти інформацію про понад 1800 послуг. 

Інформацію про сервіси можна знайти легко та зручно: за ключовими словами або словосполученнями, за 17 сферами діяльності, за 36 життєвими подіями. 

Проєкт реалізовано завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.

Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства та Комітету цифрової трансформації

Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт