- Рубрики
- Армія
Резерв+ і ЦНАПи: як Міноборони спростило процес отримання відстрочок
- Автори
- Прес-офіс Міністерства
- Дата та час публікації:
- Час читання:
- 1 хв

Кожна державна послуга має бути зручною, швидкою та без корупції, навіть у найскладніших сферах. Тепер це стосується і відстрочок, адже з 1 листопада їх можна оформити в застосунку Резерв+ або у ЦНАПі.
Цей сервіс є частиною масштабної цифрової реформи ТЦК, яку нова команда Міністерства оборони України змогла розробити та впровадити з нуля лише за три місяці своєї роботи. Головна мета — повністю прибрати людський фактор із процесу подання документів, унеможливити корупцію та зробити процес взаємодії з державою максимально прозорим.
У застосунку Резерв+ уже доступні 10 типів відстрочок, які можна оформити онлайн просто у своєму смартфоні. До того ж оформлені в Резерв+ відстрочки продовжуються автоматично. Без візитів до установ, довідок та стосів паперів.
Якщо ж ваш тип відстрочки ще не цифровізували — подати заяву про її отримання можна просто в найближчому ЦНАПі, яких по Україні працює понад 5 тисяч. Їм довіряють українці, а також вони працюють якісно, швидко і за стандартами Мінцифри.
Так ми допомагаємо партнерам з реформою одного з найважливіших процесів у воєнній Україні. Адже цифровізація робить державні послуги доступнішими, прозорішими для українців та знищує корупцію.