Перейти до основного вмісту
Рубрики
Армія

Резерв+ і ЦНАПи: як Міноборони спростило процес отримання відстрочок

Автори
Прес-офіс Міністерства
Дата та час публікації:
Час читання:
1 хв
Резерв+ і ЦНАПи: як Міноборони спростило процес отримання відстрочок

Кожна державна послуга має бути зручною, швидкою та без корупції, навіть у найскладніших сферах. Тепер це стосується і відстрочок, адже з 1 листопада їх можна оформити в застосунку Резерв+ або у ЦНАПі.

Цей сервіс є частиною масштабної цифрової реформи ТЦК, яку нова команда Міністерства оборони України змогла розробити та впровадити з нуля лише за три місяці своєї роботи. Головна мета — повністю прибрати людський фактор із процесу подання документів, унеможливити корупцію та зробити процес взаємодії з державою максимально прозорим.

У застосунку Резерв+ уже доступні 10 типів відстрочок, які можна оформити онлайн просто у своєму смартфоні. До того ж оформлені в Резерв+ відстрочки продовжуються автоматично. Без візитів до установ, довідок та стосів паперів.

Якщо ж ваш тип відстрочки ще не цифровізували — подати заяву про її отримання можна просто в найближчому ЦНАПі, яких по Україні працює понад 5 тисяч. Їм довіряють українці, а також вони працюють якісно, швидко і за стандартами Мінцифри.

Так ми допомагаємо партнерам з реформою одного з найважливіших процесів у воєнній Україні. Адже цифровізація робить державні послуги доступнішими, прозорішими для українців та знищує корупцію.

Пов’язані статті

Поділитись