- Група документів та тип
- Законодавство
- Розпорядження
«Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні на 2019-2020 роки»
Опубліковано
До громадського обговорення пропонується проект розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні на 2019-2020 роки», який розроблено Державним агентством з питань електронного урядування України на виконання пункту 2 розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2016 р. № 918-р «Про схвалення Концепції розвитку систем електронних послуг в Україні» та пункту 236 розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №244-р «Про затвердження плану пріоритетних дій Уряду на 2018 рік» Зауваження та пропозиції приймаються до 10 грудня 2018 р. на адресу е-пошти Syvolapennko@e.gov.ua.
ПРОЕКТ
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від ____ ____________ 2018 р. № _________
Київ
Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні
на 2019 – 2020 роки
1. Затвердити план заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні на 2019 – 2020 роки (далі – план заходів), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, обласним, Київській міській держадміністраціям:
забезпечити виконання затвердженого цим розпорядженням плану заходів;
подавати щокварталу до 10 числа наступного місяця Державному агентству з електронного урядування України інформацію про стан виконання плану заходів для її узагальнення та подання у двотижневий строк Кабінетові Міністрів України.
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від ____ _________ 2018 р. № _____
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо реалізації Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні
на 2019 – 2020 роки
1. Визначити оновлений перелік послуг для першочергового впровадження їх надання в електронній формі відповідно до суспільних потреб (далі – пріоритетні послуги).
Державне агентство з питань
електронного урядування,
Мінекономрозвитку
І квартал 2019 року.
2. Забезпечити впровадження надання пріоритетних послуг в електронній формі, а саме:
проведення реінжинірингу порядків надання пріоритетних послуг з метою їх спрощення та оптимізації;
запровадження електронної взаємодії для оптимізації порядків надання пріоритетних послуг з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (Трембіта);
визначення стадії розвитку пріоритетних послуг та рівня довіри до схеми і засобу електронної ідентифікації відповідно до законодавства;
внесення відповідних змін до нормативно-правових актів, які регулюють питання надання пріоритетних послуг;
впровадження надання пріоритетних послуг в електронній формі.
Центральні органи виконавчої влади,
обласні та місцеві держадміністрації
2019 – 2020 роки
3. Забезпечити реалізацію принципу єдиного вікна («one-stop-shop») для надання електронних послуг фізичним та юридичним особам шляхом:
1) удосконалення нормативно-правових актів, які регулюють питання надання електронних послуг, а саме внесення змін до:
Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.01.2002 року № 3;
Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.01.2013 року № 13;
Порядку інтеграції інформаційних систем державних органів та органів місцевого самоврядування до Єдиного державного порталу адміністративних послуг, затвердженого наказом Мінекономрозвитку та Мінрегіону від 08.09.2016 року № 1501/248;
Мінекономрозвитку,
СКМУ, Державне агентство з
питань електронного урядування
2019 рік
2) розробити та внести в установленому порядку проекти змін до законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про ліцензування видів господарської діяльності» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в частині надання електронних послуг за принципом єдиного вікна («one-stop-shop»);
Мінекономрозвитку, Мін’юст,
СКМУ, Державне агентство з питань
електронного урядування
2019 рік
3) забезпечити модернізацію існуючих та створення нових веб-порталів (веб-сайтів) органів виконавчої влади, через які надаються електронні послуги (сервіси), відповідно до єдиних вимог для розроблення, ведення та інтеграції (взаємодії) офіційних веб-сайтів органів державної влади (дизайн-код);
Центральні органи виконавчої влади,
обласні та місцеві держадміністрації
2019 – 2020 роки
4) забезпечити інтеграцію веб-порталів (веб-сайтів) органів виконавчої влади, через які надаються електронні послуги (сервіси), з інтегрованою системою електронної ідентифікації та аутентифікації;
Центральні органи виконавчої влади,
обласні та місцеві держадміністрації
2019 – 2020 роки
5) забезпечити створення електронного кабінету громадянина для доступу до електронних послуг та інформації з державних реєстрів;
Державне агентство з питань
електронного урядування
2019 – 2020 роки
6) забезпечити запровадження офіційної електронної пошти фізичних та юридичних осіб для юридичного значимого листування з органами влади, офіційного інформування та доставки е результатів надання електронних послуг.
Державне агентство з питань
електронного урядування, Мінюст,
Держспецзв’язку
2019 – 2020 роки
4. Розробити пропозиції щодо оптимізації (об’єднання) надання послуг за життєвими ситуаціями та бізнес-кейсами.
Державне агентство з питань
електронного урядування, СКМУ,
Мінекономрозвитку
ІІ квартал 2019 року
5. Забезпечити інтеграцію альтернативних електронному цифровому підпису засобів та схем електронної ідентифікації, зокрема, з використанням мобільного цифрового підпису (Mobile ID) до веб-порталів (сайтів) органів виконавчої влади, через які надаються електронні послуги (сервіси).
Центральні органи виконавчої влади,
обласні та місцеві держадміністрації
2019 – 2020 роки
6. Сприяти підвищенню готовності суб’єктів звернення до використання електронних послуг шляхом забезпечення:
проведення на базі загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів просвітницьких заходів щодо освоєння інформаційно-комп’ютерної грамотності на базовому рівні;
створення спеціальних робочих місць для доступу до інформаційно-телекомунікаційних систем на базі бібліотек державної та комунальної форми власності;
розвитку системи дистанційного навчання, зокрема для осіб з особливими потребами.
МОН, Державне агентство з питань
електронного урядування, інші
центральні та місцеві органи
виконавчої влади, органи місцевого
самоврядування (за згодою)
2019 – 2020 роки
7. Сприяти популяризації електронних послуг із залученням засобів масової інформації, громадських організацій шляхом підготовки відповідних відеороликів, інформаційних матеріалів тощо.
МІП, Державне агентство з питань
електронного урядування, інші
центральні та місцеві органи
виконавчої влади, органи місцевого
самоврядування (за згодою)
2019 – 2020 роки
8. Сприяти розвитку каналів доступу до електронних послуг, зокрема, через посередників, з якими суб’єкти звернення контактують на постійній основі (центри надання адміністративних послуг, бібліотеки, банки, провайдери телекомунікацій тощо), спеціальні автоматизовані пункти доступу до електронних послуг чи мобільні додатки тощо, а також розвитку нових електронних сервісів, крім публічних, у тому числі на комерційній основі.
Центральні органи виконавчої влади,
обласні та місцеві держадміністрації
2019 – 2020 роки
9. Забезпечити проведення щорічного оцінювання якості надання електронних послуг з урахуванням кращих європейських практик.
Державне агентство з питань
електронного урядування,
Мінекономозвитку
2019, 2020 роки
10. Забезпечити актуалізацію та продовження дії Концепції розвитку системи надання електронних послуг.
Державне агентство з питань
електронного урядування,
Мінекономозвитку
2019 рік.
__________________
План заходів Концепції розвитку е-послуг 2019-2020 (.docx, 32 КБ)