Як спілкуватись з клієнтами із порушенням слуху?
22 жовтня 2020, 19:16
Як часто до вас звертаються відвідувачі із порушенням слуху?
Важливо, щоб люди з погіршеним або відсутнім слухом не мали бар’єрів у спілкуванні і були забезпечені однаковим доступом до державних сервісів. Перш за все, потрібно не виділяти таких клієнтів, не намагатися показати їм, ніби "щось не так".
Ось декілька порад у спілкуванні з людьми з порушенням слуху:
- Не говоріть дуже повільно, не махайте руками. Це тільки ускладнить спроби людини, яка не чує, зрозуміти вас.
- Зачекайте, коли людина на вас подивиться, перш ніж почати спілкуватися із нею.
- Не стійте спиною до світла чи вікна. Ваше обличчя повинно бути добре видно.
- Для кращого розуміння одне одного можна скористатись папірцем і ручкою. Якщо немає потреби, краще не писати, але якщо "застрягли" в розмові – це може допомогти.
- Якщо не знаєте жестову мову, є можливість скористатися застосунком ConnectPRO, який конвертує мову адміністратора в текст і озвучує те, що пише нечуючий.
Поширюймо інклюзивні практики на всю країну, щоб люди з порушеннями слуху могли легко отримати будь-яку державну послугу.
Відправ у Telegram