Склад Комісії з відбору об’єктів на розвиток мережі ЦНАП

Прес-офіс
18 травня 2021, 11:15
Прес-офіс

 

Склад Комісії з відбору об’єктів, фінансування яких здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі ЦНАП

 

Керівництво Комісії:

 

Людмила Рабчинська

Голова Комісії заступниця Міністра цифрової трансформації з розвитку публічних послуг

Знавчиня у сфері публічних послуг. Понад 10 років досвіду в юридичній галузі. Основні професійні досягнення на державній службі – скорочення термінів і кількості документів, а також зниження корупційного чинника під час отримання таких послуг: призначення субсидії, пенсії і реєстрації декларацій про готовність об'єкта до експлуатації. Ідеологиня проєкту єМалятко, засновниця та кураторка проєктів – Гід з державних послуг, Платформа Центрів Дії, ID-14, ICEI. 

Олеся Цибулько

Заступниця голови керівниця експертної групи оцінки якості надання публічних послуг та формування фінансової спроможності системи надання публічних послуг

Військова волонтерка. Досвід державної служби понад 6 років, у тому числі у сфері адміністративних послуг, соціальних послуг, децентралізації, тимчасово окупованих територій, внутрішньо переміщених осіб. Досвід роботи у фінансовій сфері, малому бізнесі та громадському секторі.

 

Народні депутати у складі Комісії:

 

Анна Пуртова 

Голова підкомітету з питань державних інвестиційних проєктів
Комітету Верховної Ради України з питань бюджету

Як членкиня Комітету, брала участь у відборі інвестиційних проєктів 2020-2021 років. Серед них важливі медичні напрямки: фінансування Інституту серця, Інституту хвороб ока, ОХМАТДИТу, Національного інституту раку, Інституту акушерства і гінекології. Працює над програмою державних інвестицій у створенні нових індустріальних парків і «реанімації» наявних. Працює над впровадженням інновацій в усіх сферах життя на державному рівні, розвитком малого та середнього бізнесу, створенням міцного середнього класу, покращенням інвестиційного клімату України.

 

Лариса Білозір 

Голова підкомітету з питань адміністративних послуг та адміністративних процедур Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування 

Як голова підкомітету Верховної Ради України з питань адміністративних послуг та процедур, всіляко підтримує впровадження прозорої та якісної системи надання адмінпослуг на рівні громад.

 

27 листопада Президент України підписав закон про адміністративні послуги (підготовлений Ларисою та проголосований Верховною Радою України), який якісно змінив ситуацію з доступністю цих послуг для населення. Як і кожне колегіальне рішення, цей закон є певним консенсусом між усіма зацікавленими сторонами. На етапі підготовки вдалось створити максимально компромісний документ, адже в його розробці і доопрацюванні брали участь усі зацікавлені сторони, зокрема, народні депутати України, представники Мінцифри, Асоціації органів місцевого самоврядування, Асоціації ЦНАП, експерти Програми «U-LEAD з Європою». Були розглянуті понад 200 правок від усіх стейкхолдерів, з яких більша частина були враховані. 

 

Віталій Безгін 

Голова підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування

Сприяв завершенню основного етапу реформи децентралізації, а саме затвердженню нового адміністративно-територіального устрою держави.

Ініціював ухвалення Постанови Верховної Ради України № 807-IX «Про утворення та ліквідацію районів», якою було створено 136 сучасних адміністративно-територіальних одиниць районного рівня (на основі 490 районів в Україні), які відповідають стандарту територіального поділу країни Європейського Союзу NUTS-3 (субрегіональний рівень).

19 червня 2020 року нагороджений Грамотою Верховної Ради України за вагомий особистий внесок у справу державотворення та плідну законотворчу діяльність.

 

Представник Мінрегіону:

 

Іван Лукеря

Заступник Міністра розвитку громад та територій України 

Відповідає за реалізацію регіональної політики. Одним із пріоритетів Мінрегіону в цьому напрямі є створення спроможної мережі публічних послуг, у тому числі надання адміністративних послуг, у всіх громадах. Це визначено у Державній стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки.

Мінрегіон працює над тим, щоб кожна громада мала свій ЦНАП і будь-який мешканець громади міг дістатись до нього не більше ніж за 30 хвилин. Цього року будівництво декількох ЦНАПів у великих громадах включено до Програми Президента України «Велике будівництво», яку реалізує Мінрегіон. На ці проєкти в Державному фонді регіонального розвитку передбачено 147 млн грн.

 

Представники громадськості:

 

Ольга Калініченко

Старша експертка Програми «U-LEAD з Європою», членкиня Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг

Експертка з адміністративних послуг. 18 років досвіду роботи в системі надання

адміністративних послуг. Відвідала близько 150 громад із наданням роз’яснень щодо створення ЦНАП та вибору приміщення для ЦНАП. Експертка громадської ініціативи «Реанімаційний пакет реформ», членкиня Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.

 

Інна Скляр

Експертка Асоціації міст України з правових питань, голова комітету розвитку е-сервісів Громадської ради при Мінцифрі. Виконавча директорка Місцевої асоціації «Київська агломерація».

 

Валентина Полтавець

Виконавча директорка Асоціації об’єднаних територіальних громад

Понад 20 років досвіду в органах місцевого самоврядування, зокрема, розробка системи управління якістю в органах місцевого самоврядування та перших центрів надання послуг мешканцям громад. Кандидатка наук з державного управління. Захист дисертації на тему: «Організація ефективного надання муніципальних послуг».

 

Іван Фурсенко 

Перший заступник керівника Виконавчої дирекції Всеукраїнської асоціації громад

Магістр Державного управління економікою, ННЦ «Інститут аграрної економіки» за спеціалізацією «Економіка та управління національним господарством». 

Співавтор пакету законопроєктів із реформування місцевого самоврядування та адміністративно-територіального устрою, регіонального розвитку, земельного законодавства, сільського розвитку. 

 

Запрошені експерти:

 

Олександр Андрєєв

Експерт із питань надання адміністративних послуг, Віцепрезидент ВГО «Еліта держави»

Заслужений економіст України. Кваліфікований фахівець із питань підприємницької діяльності (зокрема, з питань надання адміністративних послуг, дозвільної системи та ліцензування у сфері господарської діяльності). 18 років державної служби та 5 років експертної діяльності у проєктах міжнародної технічної допомоги. Співавтор багатьох проєктів законів України про адміністративні послуги та господарську діяльність. Координатор створення та забезпечення дозвільних центрів при місцевих органах виконавчої влади та місцевого самоврядування (на базі яких пізніше було створено центри надання адміністративних послуг).

Забезпечив розробку Єдиних вимог (стандартів) якості обслуговування відвідувачів ЦНАП, створення та супровід проходження слухачами онлайн-курсу, розробленого на підставі вказаних вище стандартів, розробку методологічного посібника та проведення вебінару щодо зіставлення особи з її фотозображенням.

Розробив низку змін до Закону України «Про адміністративні послуги» та інших нормативно-правових актів щодо діяльності ЦНАП та процедури надання

адмінпослуг через них (зокрема, змін до Примірного положення та Регламенту ЦНАП).

 

Павло Остапенко

Голова громадського об’єднання науковців України «Товариство дослідників України»

Кандидат географічних наук, засновник та голова Товариства дослідників України.

Працював експертом та менеджером проєктів на замовлення міжнародних компаній Environment Resource Management, Shell, Фонд Volkswagen, Agriteam consulting Canada, GIZ, SKL International. 

Консультант Світового банку та керівник групи експертів із картографії та геопросторових даних. Координатор проєктів ОБСЄ в Україні. 

Автор 15 наукових праць та двох атласів адміністративно-територіального устрою України.

 

Працівники Мінцифри:

 

Валерія Іонан

Заступниця Міністра цифрової трансформації з питань європейської інтеграції

 

Оксана Диченко

Головна фахівчиня відділу планово-фінансової роботи фінансового департаменту

 

Алла Шостак

Керівниця експертної групи розвитку мережі та підвищення якості надання публічних послуг

Займається наближенням послуг до громадян, розвитком мережі центрів надання адміністративних послуг, розширенням переліку послуг, які надаються, та підвищенням якості їх надання. Має п'ятирічний досвід у сфері реформування державного управління.

 

Вікторія Гаврилович

Начальниця відділу тендерних процедур

 

Склад Комісії:

 

Ірина Осійчук

Керівниця експертної групи підвищення кваліфікації персоналу надавачів публічних послуг Міністерства цифрової трансформації України

До сфери відповідальності належить створення та впровадження навчальних програм, онлайн-активностей та створення вебресурсу для навчання працівників центрів надання адміністративних послуг «Платформи Центрів Дія» з метою підвищення якості надання

адміністративних послуг населенню.

 

Марина Бобраніцька

Керівниця експертної групи з моніторингу та оцінки якості публічних послуг Директорату системного розвитку надання адміністративних послуг Мінцифри

Здійснює моніторинг надання адміністративних послуг ЦНАП із метою підвищення їх якості та вболіває за автоматизацію цього процесу. Першим результатом роботи є система онлайн-моніторингу та оцінки якості послуг Порталу Дія.

 

Олександра Дегтярьова

Державна експертка з формування фінансової спроможності системи надання публічних послуг

Понад 3 роки досвіду роботи з опрацювання юридичних питань у сфері розвитку адміністративних та соціальних послуг. Брала участь у розробці проєкту Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 249, та проєкту наказу Мінцифри від 16.04.2021 № 54 «Про утворення Комісії з відбору об’єктів, фінансування яких здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг».

 

Максим Балабко

Секретар Комісії державний експерт з формування фінансової спроможності системи надання публічних послуг

2 роки досвіду роботи на держслужбі. В системі надання адмінпослуг вже рік. Проконсультував понад 100 громад із питань надання субвенції.




Відправ у Telegram

Відправити
Логотип Міністерства та Комітету цифрової трансформації

Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт