Новини

Перелік усіх населених пунктів, в яких з’являться Дія Центри
Перелік усіх населених пунктів, в яких з’являться Дія Центри
Перелік усіх населених пунктів, в яких з’являться Дія Центри
В червні Уряд затвердив розподіл 231 млн грн субвенції з державного бюджету місцевим на розвиток мережі Дія Центрів. Мінцифра відібрала 165 громад, що отримують фінансову допомогу від держави. Це забезпечить 5 мільйонів українців сучасним державним сервісом.
Склад Комісії з відбору об’єктів на розвиток мережі ЦНАП
Склад Комісії з відбору об’єктів на розвиток мережі ЦНАП
Склад Комісії з відбору об’єктів на розвиток мережі ЦНАП
Склад Комісії з відбору об’єктів, фінансування яких здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі ЦНАП
ЦНАП: як отримати державну підтримку на розвиток: відповіді на запитання
ЦНАП: як отримати державну підтримку на розвиток: відповіді на запитання
ЦНАП: як отримати державну підтримку на розвиток: відповіді на запитання
Під час вебінару, присвяченому темі отриманню державної підтримки на розвиток для центрів надання адміністративних послуг, ми отримали численні запитання.
Відповіді на питання до вебінару «Мінцифра: як Закон щодо оптимізації ЦНАП змінить сферу адмінпослуг?»
Відповіді на питання до вебінару «Мінцифра: як Закон щодо оптимізації ЦНАП змінить сферу адмінпослуг?»
Відповіді на питання до вебінару «Мінцифра: як Закон щодо оптимізації ЦНАП змінить сферу адмінпослуг?»
Експерти дають відповіді на запитання, які ми отримали під час вебінару «Мінцифра: як Закон щодо оптимізації ЦНАП змінить сферу адмінпослуг?».
Як спілкуватись з клієнтами із порушенням слуху?
Як спілкуватись з клієнтами із порушенням слуху?
Як спілкуватись з клієнтами із порушенням слуху?
Важливо, щоб люди з погіршеним або відсутнім слухом не мали бар’єрів у спілкуванні і були забезпечені однаковим доступом до державних сервісів. Ось декілька порад у спілкуванні з людьми з порушенням слуху.
Моніторинг якості адмінпослуг: відповіді на запитання
Моніторинг якості адмінпослуг: відповіді на запитання
Моніторинг якості адмінпослуг: відповіді на запитання
Експерти дають відповіді на запитання, які ми отримали під час вебінару "Моніторинг — шлях до підвищення адміністративних послуг".
Трансформації ЦНАП РДА
Трансформації ЦНАП РДА
Трансформації ЦНАП РДА
На минулому тижні ми продовжили розбиратись в надзвичайно актуальній темі - трансформації ЦНАП РДА. Ми охопили як теоретичну частину питання так і розказали про реальні кейси. Ми отримали низку запитань. Наші експерти допомогли надати відповіді на них.
Розвиток мережі ЦНАП: відповіді на запитання
Розвиток мережі ЦНАП: відповіді на запитання
Розвиток мережі ЦНАП: відповіді на запитання
Під час вебінару, присвяченому досягненням та планам Мінцифри щодо розвитку мережі ЦНАП, ми отримали численні запитання. Спікери вебінару допомогли надати відповіді на них.
Нестандартні ситуації у ЦНАП. Як будувати ефективну комунікацію зі складними клієнтами?
Нестандартні ситуації у ЦНАП. Як будувати ефективну комунікацію зі складними клієнтами?
Нестандартні ситуації у ЦНАП. Як будувати ефективну комунікацію зі складними клієнтами?
На одному з вебінарів психолог Володимир Кіров разом з начальником управління адміністративних послуг Роменської міської ради Павліною Оганесян поділилися секретами ефективної комунікації зі складними клієнтами та у нестандартних ситуаціях.
єМалятко: 50 запитань та відповідей про послугу
єМалятко: 50 запитань та відповідей про послугу
єМалятко: 50 запитань та відповідей про послугу
Міністерство цифрової трансформації підготувало відповіді на поширені запитання щодо комплексної послуги єМалятко.
Мінсоцполітики відповіло на поширені запитання від ЦНАП
Мінсоцполітики відповіло на поширені запитання від ЦНАП
Мінсоцполітики відповіло на поширені запитання від ЦНАП
Заведення послуг соціального характеру у ЦНАП є важливою справою як і для держави, так і для громад. Ми прагнемо, щоб громадяни менше витрачали час на звернення до різних інстанцій та могли отримати всі необхідні послуги в одному місці. Тому ми розпочали цикл вебінарів щодо послуг соціального характеру у ЦНАП. Зібрали відповіді Мінсоцполітики на поширені запитання.
Роз'яснення від Омбудсмена стосовно обробки та захисту персональних даних у ЦНАП
Роз'яснення від Омбудсмена стосовно обробки та захисту персональних даних у ЦНАП
Роз'яснення від Омбудсмена стосовно обробки та захисту персональних даних у ЦНАП
Омбудсмен надав роз'яснення щодо необхідності отримувати згоду на обробку персональних даних громадян при зверненні до ЦНАП, працюючи в інформаційних системах, що автоматизують роботу адміністраторів ЦНАП (зокрема в ПК ЦНАП "Вулик").
Мінцифри та ПРООН в Україні презентують освітній онлайн-курс «Практичні аспекти надання адмінпослуг у сфері земельних відносин»
Мінцифри та ПРООН в Україні презентують освітній онлайн-курс «Практичні аспекти надання адмінпослуг у сфері земельних відносин»
Мінцифри та ПРООН в Україні презентують освітній онлайн-курс «Практичні аспекти надання адмінпослуг у сфері земельних відносин»
Міністерство цифрової трансформації та Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні презентують спільний онлайн-курс із надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин. Розробка курсу здійснювалася у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру на кошти, виділені урядом Канади.
Уряд схвалив законопроєкт про адміністративну процедуру
Уряд схвалив законопроєкт про адміністративну процедуру
Уряд схвалив законопроєкт про адміністративну процедуру
На сьогоднішньому засіданні Кабінету Міністрів України схвалено проект Закону України “Про адміністративну процедуру”, активну участь у розробці якого взяло Міністерство цифрової трансформації.
Парламент оптимізує мережу та функціонування ЦНАП
Парламент оптимізує мережу та функціонування ЦНАП
Парламент оптимізує мережу та функціонування ЦНАП
Відповідний законопроєкт, до розробки якого в тому числі було залучено Міністерство цифрової трансформації, підтримала Верховна Рада у першому читанні. Проєкт закону має на меті розв’язати на законодавчому рівні низку проблем, які наразі існують у сфері надання послуг.
Як оптимізувати роботу ЦНАП та інших надавачів послуг під час пандемії коронавірусу?
Як оптимізувати роботу ЦНАП та інших надавачів послуг під час пандемії коронавірусу?
Як оптимізувати роботу ЦНАП та інших надавачів послуг під час пандемії коронавірусу?
В Україні вже зафіксовано 5 випадків коронавірусу. Ми хочемо діяти на випередження. ЦНАП та інші надавачі послуг – важливі стратегічні об'єкти інфраструктури, які щоденно обслуговують тисячі громадян. Саме тому Мінцифра підготувала ряд рекомендацій, які важливо врахувати при плануванні роботи кожного центру.
Система “Вулик" отримала Атестат відповідності комплексної системи захисту інформації
Система “Вулик" отримала Атестат відповідності комплексної системи захисту інформації
Система “Вулик" отримала Атестат відповідності комплексної системи захисту інформації
Документ засвідчує, що інформаційна система "Вулик”, що належить Мінцифрі, забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації.
Кабмін ухвалив перелік адмінпослуг, які надаватимуться в ЦНАП під час карантину
Кабмін ухвалив перелік адмінпослуг, які надаватимуться в ЦНАП під час карантину
Кабмін ухвалив перелік адмінпослуг, які надаватимуться в ЦНАП під час карантину
З 12 березня в Україні запроваджено тритижневий карантин та низка інших обмежувальних заходів через пандемію коронавірусу. Водночас державні органи продовжують роботу задля задоволення потреб населення.
Мінцифра закликає скоротити візити до державних органів для отримання послуг на період карантину
Мінцифра закликає скоротити візити до державних органів для отримання послуг на період карантину
Мінцифра закликає скоротити візити до державних органів для отримання послуг на період карантину
Похід у державний орган, який щоденно обслуговує тисячі громадян, створює зайвий ризик поширення коронавірусної інфекції Covid-19. Мінцифра закликає громадян України утриматися від відвідування ЦНАП та інших надавачів послуг без нагальної потреби у період карантинних заходів.

Навчальні відео

Як складати адмінпротокол?

Як складати адмінпротокол?

Дія Влог // Все буде ЦНАП! Все буде Дія!

Дія Влог // Все буде ЦНАП! Все буде Дія!

Адмінпослуги у ЦНАП: Реєстрація місця проживання

Адмінпослуги у ЦНАП: Реєстрація місця проживання

Автоматизація реєстрації місця проживання: практика 4 міст

Автоматизація реєстрації місця проживання: практика 4 міст

Персональні дані: обробка та захист у ЦНАП

Персональні дані: обробка та захист у ЦНАП

Як надавати послугу ID-14 у ЦНАП

Як надавати послугу ID-14 у ЦНАП

Зміни до правил реєстрації місця проживання (перевірка в ДРРП)

Зміни до правил реєстрації місця проживання (перевірка в ДРРП)

Адмінпослуги, що надаються службою у справах дітей та сім'ї

Адмінпослуги, що надаються службою у справах дітей та сім'ї

Інформаційна безпека (цифрова гігієна) працівників ЦНАП

Інформаційна безпека (цифрова гігієна) працівників ЦНАП

Адміністративні послуги соціального характеру / №1

Адміністративні послуги соціального характеру / №1

Адмінпослуги соціального характеру / №2

Адмінпослуги соціального характеру / №2

Адміністративні послуги соціального характеру / №2

Адміністративні послуги соціального характеру / №2

Адміністративні послуги соціального характеру / №2

Адміністративні послуги соціального характеру / №2

Лист | Людмила Рабчинська

Лист | Людмила Рабчинська

ID-14.Послуга 2в1: перше оформлення паспорта та номера платника податків

ID-14.Послуга 2в1: перше оформлення паспорта та номера платника податків

Робота ЦНАП під час та після карантину

Робота ЦНАП під час та після карантину

Як користуватися застосунком Дія у ЦНАП

Як користуватися застосунком Дія у ЦНАП

Адміністративні послуги соціального характеру / №3

Адміністративні послуги соціального характеру / №3

Адміністративні послуги соціального характеру (II модель заведення у ЦНАП

Адміністративні послуги соціального характеру (II модель заведення у ЦНАП

Надання адмінпослуг соціального характеру через ЦНАП: підбиття підсумків

Надання адмінпослуг соціального характеру через ЦНАП: підбиття підсумків

Мережа ЦНАП: сьогодні, завтра, у майбутньому

Мережа ЦНАП: сьогодні, завтра, у майбутньому

Трансформація ЦНАП РДА: як зробити цей процес безболісним?

Трансформація ЦНАП РДА: як зробити цей процес безболісним?

Трансформація ЦНАП РДА: успішні практики

Трансформація ЦНАП РДА: успішні практики

Моніторинг — шлях до підвищення якості адміністративних послуг

Моніторинг — шлях до підвищення якості адміністративних послуг

Логотип Міністерства та Комітету цифрової трансформації

Міністерство та Комітет цифрової трансформації України

Офіційний веб-сайт